Top

Watch: Indonesian Flight bans photography after customer mocks handwritten menu

A disgruntled passenger travelling in the airlines posted his vlog which went viral.

Jakarta: PT Garuda Indonesia on Tuesday issued a circular in which it has asked its passengers to not take pictures or videos inside the cabin.

A disgruntled passenger travelling in the airlines posted his vlog which went viral.

In an embarrassing situation for the flight, the vlog showed that the flight's crew was handing out food menus which were handwritten, Bloomberg reported.

In addition to this, the flight also ran out of champagne, red and white whine.

The airlines clarified that the circular had nothing to do with the customer's vlog.

The vlogger was charged with defamation case after this incident. He shared it on his Instagram profile in which he stated that he had no intention of defaming the flight.

Guys, gw sama elwi dapat panggilan dari polisi mengenai masalah ini. Kami di laporkan atas dugaan melakukan tindak pidana pencemaran nama baik. Gw yakin kalian tau kalau gw TIDAK ADA maksud sama sekali untuk mencemarkan nama baik siapapun. ⁣ ⁣ Gw sangat minta support kalian soal ini. Semua nya. Siapa pun. Kalian semua punya suara. Terutama teman2 influencer. Gw harap kalian bisa bantu share dan support gw dalam masalah ini karena gw gak mau di masa depan ketika kita review sesuatu dengan apa adanya, ketika kita memberikan kritisi yang membangun, kita bisa di pidana. ⁣ ⁣ Gw akan menghormati segala peraturan hukum yang ada dan akan menjalani semua ini. Gw sama sekali tidak merasa mencemarkan nama baik. Gw tidak takut. Tapi tidak ada kah cara yang lebih kekeluargaan dalam menyelesaikan masalah ini?

A post shared by Rius Vernandes (@rius.vernandes) on

Next Story